Cennik

Wybierz usługi dostosowane dla potrzeb Twojej firmy

Ceny naszych usług ustalamy z każdym klientem indywidualnie w zależności od  rodzaju i wielkości firmy, rodzaju ewidencji podatkowej oraz ilości dokumentów. Dla wstępnej wiedzy na temat opłat za nasze usługi podajemy przykładowy cennik:

Obsługa bieżąca:

Księgi Handlowe (do 20 dokumentów*) – 1 200,00 zł
Księga Przychodów i Rozchodów (do 20 dokumentów*)  300,00 zł
KPIR bez VAT-u (do 20 dokumentów*) – 200,00 zł

* Dokument księgowy – to każdy dokument który wymaga rejestracji dla celów podatkowych faktury, dowody dostaw, polecenie księgowania, listy płac, wyciągi bankowe, paragony fiskalne itp.

Zeznania i deklaracje:

  • Deklaracja VAT-UE – 60,00 zł/szt.
  • Deklaracje PIT-11 – 30,00 zł/szt.
  • Przygotowanie korekty deklaracji z winy Zamawiającego – 60,00 zł/szt.
  • Rozliczenie roczne – 120,00 zł/szt.
  • Sporządzenie deklaracji PCC – 40,00 zł/szt.
  • Zamknięcie roku oraz sporządzenie bilansu – miesięczna opłata

Inne usługi:

  • Odbiór odpisu z KRS – 100 zł (plus zwrot poniesionych kosztów)
  • Zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS – 100 zł (plus zwrot poniesionych kosztów)
  • Zaświadczenie o niezaleganiu w Urzędzie Skarbowym – 100,00 zł (plus zwrot poniesionych kosztów)
  • Sporządzenie wezwań do zapłaty, monitów, not korygujących – 15,00 zł/szt.
  • Sporządzenie zasad obiegu dokumentów – 800,00 zł
  • Sporządzenie polityki rachunkowości – miesięczna opłata
  • Opracowanie planu kont – miesięczna opłata
  • Obsługa płacowa i ZUS za jedną osobę – 30,00 zł
  • Obsługa kadrowa za jedną osobę – 30,00 zł, dodatkowo raz w roku PIT-11 – 30,00 zł
  • Wizyta u klienta opłata w wysokości – 50,00 zł/wyjazd
  • Przechowywanie dokumentacji (za każdy rok) – 50,00 zł

Dopłata za opóźnienie w dostarczeniu dokumentów:

  • Przy dostarczeniu dokumentów od 8-15 dnia – 20 % ceny
  • Przy dostarczeniu dokumentów po 16 dniu – 30 % ceny

Wszystkie podane ceny są kwotami netto więc należy doliczyć do nich stawkę podatku VAT.