Wybierz usługi dostosowane dla potrzeb Twojej firmy
Ceny naszych usług ustalamy z każdym klientem indywidualnie w zależności od rodzaju i wielkości firmy, rodzaju ewidencji podatkowej oraz ilości dokumentów. Dla wstępnej wiedzy na temat opłat za nasze usługi podajemy przykładowy cennik:
Obsługa bieżąca:
Księgi Handlowe (do 20 dokumentów*) – 1 200,00 zł
Księga Przychodów i Rozchodów (do 20 dokumentów*) – 300,00 zł
KPIR bez VAT-u (do 20 dokumentów*) – 200,00 zł
* Dokument księgowy – to każdy dokument który wymaga rejestracji dla celów podatkowych faktury, dowody dostaw, polecenie księgowania, listy płac, wyciągi bankowe, paragony fiskalne itp.
Zeznania i deklaracje:
- Deklaracja VAT-UE – 60,00 zł/szt.
- Deklaracje PIT-11 – 30,00 zł/szt.
- Przygotowanie korekty deklaracji z winy Zamawiającego – 60,00 zł/szt.
- Rozliczenie roczne – 120,00 zł/szt.
- Sporządzenie deklaracji PCC – 40,00 zł/szt.
- Zamknięcie roku oraz sporządzenie bilansu – miesięczna opłata
Inne usługi:
- Odbiór odpisu z KRS – 100 zł (plus zwrot poniesionych kosztów)
- Zaświadczenie o niezaleganiu w ZUS – 100 zł (plus zwrot poniesionych kosztów)
- Zaświadczenie o niezaleganiu w Urzędzie Skarbowym – 100,00 zł (plus zwrot poniesionych kosztów)
- Sporządzenie wezwań do zapłaty, monitów, not korygujących – 15,00 zł/szt.
- Sporządzenie zasad obiegu dokumentów – 800,00 zł
- Sporządzenie polityki rachunkowości – miesięczna opłata
- Opracowanie planu kont – miesięczna opłata
- Obsługa płacowa i ZUS za jedną osobę – 30,00 zł
- Obsługa kadrowa za jedną osobę – 30,00 zł, dodatkowo raz w roku PIT-11 – 30,00 zł
- Wizyta u klienta opłata w wysokości – 50,00 zł/wyjazd
- Przechowywanie dokumentacji (za każdy rok) – 50,00 zł
Dopłata za opóźnienie w dostarczeniu dokumentów:
- Przy dostarczeniu dokumentów od 8-15 dnia – 20 % ceny
- Przy dostarczeniu dokumentów po 16 dniu – 30 % ceny
Wszystkie podane ceny są kwotami netto więc należy doliczyć do nich stawkę podatku VAT.